donderdag 15 augustus 2013

De week zit er weer bijna op!

Hallo thuisblijvertjes,

De week is weer bijna om... Maandag was het een speciale dag op school. Het was een soort ceremonie in de morgen. We moeten ons kleden in een kleur van de vlag en dan gaan zitten in de vorm van de boliviaanse vlag. Enkele klasgenoten deze belangrijke historische momenten van Bolivia na en wij moesten het volkslied en nog een ander lied zingen. Het was supergenant want ik ken da totaal niet en ik stond daar gewoon te niksen tussen al die enthousiasten klasgenoten. Achja, ik heb het overleefd :) Ik heb men eerste 'examen' afgelegd van geschiedenis maar ik moest gewoon een tekst samenvatten in het spaans. In de namiddag zijn we gaan eten in het cinecenter en s'avonds heb ik iets héél speciaal gegeten. Ik heb KOEIENHART gegeten! Het was echt lekker maar ik wist ook niet wat ik aan het eten was tot men gastbroer het zei ;) Hier noemt het 'Anticuchos'. Het is zeker aan te raden moest je ooit naar Cocha komen.

Dinsdag was een gewone dag, school, spaanse les en daarna gewoon thuis wat tv kijken

Woensdag het ik het examen van engels afgelegd. Ik heb het nog nooit zo gemakkelijk gehad! HAHAH, ik begon te lachen toen ik het voorgeschoteld kreeg ;) Na het school heb ik moeten lopen naar huis om op tijd te zijn voor de spaanse les. Na de spaanse les kreeg ik ineens telefoon van men gastbroer om te zeggen dat de gastmoeder een ongelukje voorhad. Het was niet zo erg maar ik was toch ongerust! Ze was gevallen op straat en haar been was gewoon dik en is daarvoor naar het ziekenhuis moeten gaan. Omdat ik thuis niet binnen kon ben ik met Silke iets gaan eten in de cinecenter. Ahja, vandaag heeft men gastbroer een zelfgemaakt armbandje van een random meisje gekregen om het aan mij te geven. Ik heb hier geheime aanbidsters ;) Ze was wel pakt 11 jaar ofso ...

Vandaag was het een tof dagske. Vroeg opgestaan en geskypt met men ouders en Hilde (van Orane). Daarna naar school geweest en daar ik ook weer is vreemds gebeurt... Ik was in de bibliotheek met de klas om een opdracht te doen en ineens komt er een troep meisjes binnen die 'vollenbak' foto's van mij begonnen te maken. Ik heb me direct omgedraaid omdat ik het nogal genant vond. men klasgenoten hadden het gezien en zijn naar de meisjes geweest en hebben geld gevraagd voor foto's te mogen nemen. 2 maten van men klas kwamen terugbinnen met wat geld en 5 fototoestellekes om foto's te nemen... GENANT maar wel handig als ik blut ben ;)

Zieso! Dit was het zowat! Morgen is het een speciale dag en ga ik naar een soort ceremonie waar zelfs de president naartoe komt! Je kan het vergelijken met de tocht naar Scherpenheuvel maar dan met meer toeters en bellen. Ik ga het niet stappen maar ik ga wel eens gaan kijken met men gastgezin! Ik zal op het einde van het weekend wel wat foto's uploaden!

Ciao Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten