zaterdag 20 juli 2013

Aankomst bij men gastgezin!

Hallo!

Ik ben eindelijk toegekomen! Toen ik uit de vlieger stapte had ik toch wel wat stress om men gastgezin te ontmoeten. Ik kwam aan en ze kwamen direct naar mij, omhelsde mij en gaven me kussen. Het was een super warm onthaal. We zijn met de auto door Cochabamba gereden, hierdoor heb ik al wat van de stad gezien. Je kan het vergelijken met een warme stad vol met mensen zonder regels. Ik kwam binnen in men huis van men gastgezin en vond het een supergezellig huis. De gastmama kan geen engels maar de gastbroer vertaalt het naar het spaans. We hebben wat gebabbeld en daarna zijn er 2 andere vriendinnen afgekomen die ook met AFS zijn weggegaan naar Duitsland en Thailand. Het waren 2 super toffe meisjes en een van de 2 kan rijden met de auto. We zijn met de auto een koffie gaan drinken in het stad en we hebben wat gebabbeld. Nu zit ik hier in de zetel terwijl we wat gamen met ne maat. Men gastbroer houdt enorm van gamen en zijn vriend ook. Ik ben echt blij met men gezin! Tot de volgende! Greetz Matthew

Geen opmerkingen:

Een reactie posten