zondag 28 juli 2013

Feest en bbq

Jo Cabrio!

Wat zit ik hier toch goed! Deze middag heb ik een superlunch gehad op het dak van een appartement. Familie van men gastgezin heeft een eigen appartement en boven op het dak ik een terras met een huisje en een bbq. Het leek alsof ik in de zevende hemel zat. Het vlees was zo lekker en het weer is zo goed! Gisteren was men eerste feestje. Ze drinken hier enorm veel en zijn direct zat. De meisjes zijn de eerste die tegen de kest liggen. Ze drinken zoveel in een keer dat ze na 10 minuten al moeten overgeven. Ik hou het proper en blijf nog bij bewustzijn ;) Iedereen zat me te pushen om 'seco' te doen, dit betekent ad fundum. Ik speelde het smerig en ik deed ad fundums van sprite terwijl zij het met tequila, vodka of andere sterke drank deden. Ik heb me kapot gelachen met al die zatte mensen. Het is hier dus echt supertof! De dagen vliegen voorbij!
Morge begin ik terug aan men schoolweek. Ik kijk er al naar uit om al die zatte klasgenoten terug te zien.

Ciao Ciao Mickey Mouse! See you the next time

Geen opmerkingen:

Een reactie posten