vrijdag 19 juli 2013

Aankomst in La Paz!

Na een vermoeiende vlucht van Lima naar La Paz werden we opgewacht door mensen van AFS. Het was een warm en enthousiast onthaal. We zijn in minibusjes met de bagage op het dak naar een hotel in La Paz gereden (zie foto's). La Paz is een super speciale stad, allemaal verschillende soorten mensen die druk bezig zijn met planten water te geven, stenen te hakken, schoenen poetsen, wandelende mensen,... We kregen onze kamer en dan zijn we gaan eten. Het eten was vrij lekker en daarna zijn we naar buiten geweest. We hebben de straat is gaan bekijken omdat we niet zo ver mochten. Daarna hebben we van AFS een infosessie gekregen over Bolivia en hun regels. Was was enorm zwaar om je ogen open te houden. Na deze vermoeiende toespraak hebben we een koekje met coca-thee gekregen. Het was best wel lekker en ik heb ervan genoten. Daarna nog uitleg gekregen van AFS (ook super saai) en dan hebben we onze uren gekregen wanneer we morgenochtend moeten vertrekken. De mensen van Potosi moeten al om 4 uur s'morgens vertrekken ö! Ik moet pas om 12 uur vertrekken (de laatste) naar Cochabamba. Ik heb al met 2 mensen geskypet en het was superleuk om ze nog is terug te zien. Nu ga ik eens slapen zodat ik morgen de vlucht naar Cochabamba overleef. Hieronder vind je nog wat foto's ;) Slaapwel










Geen opmerkingen:

Een reactie posten