woensdag 24 juli 2013

Eerste schooldag

Men eerste schooldag is voorbij. Het was echt een supertoffe en drukke dag. De school begon om 8 uur dus ik ben opgestaan om 7 uur. Toen ik toekwam keek iedereen naar mij. Ik leek wel een alien voor de meeste studenten. Men gastbroer liet me kennis maken met zijn vrienden. Ze gaven allemaal een hand en dan kwam de akward stilte. We gingen naar de klas en iedereen keek naar mij. Het is een beetje vreemd maar je went er wel aan. Het eerste lesuur was het test filosofie. Men medestudenten keken gewoon van elkaar af en riepen dor de klas tijdens de toets. Daarna was het biologie, dit was ook meer praten dan opletten. Juist voor de middag moesten ze dansen. Ik moest niet meedoen omdat ik de pasjes niet ken. Zaterdag is er een show waarin ze dansen dus daarom moeten ze oefenen. Tijdens de middag heb ik een hamburger gegeten en na het eten moesten ze weer dansen. Na het dansen hadden we wiskunde. Dit was de enige les waarbij ze een beetje rustig waren. Ze liepen niet rond en ze deden een poging tot zwijgen. De leerkracht wiskunde is héél streng en heeft er 4 buitengezet.

Zieso, men schooldag zit erop! Ik heb er echt van genoten omdat iedereen met je wilt praten en als je over de 'speelplaats' loopt kijkt iedereen naar mij omdat ik 'anders' ben. Ze noemen mij el gringo (de blonde).

Slaapwel copains! xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten