zondag 21 juli 2013

Eerste dag in Cocha!

Goedeavond CochaCopains!

Ik heb vandaag een tof dagske gehad! Ik was vrij vroeg wakker door men bioritme. Tegen 10 uur hebben we ontbeten. Het was een soort plat broodje met ham en een koffie. Na het ontbijt heb ik men kamer wat opgeruimd en daarna zijn we op pad geweest. Men gastmama heeft een oude rode beetle waarmee ze rond rijd. Het was een plezier om in die auto te zitten. We zijn door heel de stad gereden en ik heb verschillende dingen gezien zoals het hoofdplein, de markten, de rijke buurt, arme buurt,... Op de middag zijn we empanadas gaan eten! Ik ben gek van empanadas en ze hebben me dan ook supergoed gesmaakt. Daarna zijn we terug naar huis gereden en hebben we wat tv gezien omdat het 'lazy sunday' is.

Rond 5 uur ben ik en men gastbroer geld gaan afhalen maar het lukte niet. We weten niet waarom dus we gaan morgen even via de bank en vragen wat er mis is. Tegen 6 uur heb ik men gastpapa uit SantaCruz ontmoet. Het is een héél vriendelijke meneer en ik ga waarschijnlijk in december even naar SantaCruz. We zijn 2 neefjes gaan ophalen (met de beetle :) ). Ik heb al een deel van de familie leren kennen en ze waren echt superlief. De dochter van men gastpapa sprak zelfs duits dus dan heb ik duits gesproken. We zijn samen met men gastpapa, gastbroer en 2 neven iets gaan eten in de big joy. Je kan het vergelijken metKFC.                              


                                      





We hebben chickenwings met soort van frietjes gegeten. Daarna zijn we iedereen thuis gaan afzetten en toen we thuis kwamen hebben we nog wat gegamed en nu lig ik in men bed.
Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten