vrijdag 19 juli 2013

Het vertrek!

Beste Belgische vrienden!


Ik ben eindelijk toegekomen in het mooie land, Bolivia! De reis was vrij zwaar maar het is me gelukt! Het afscheid is goed verlopen en vanaf nu kan men avontuur beginnen. De eerste vlucht was van Brussel naar Madrid. Deze vlucht is goed meegevallen omdat we wat gebabbeld hebben. De tijd vloog voorbij! Iedereen was enthousiast totdat we tot besef kwamen dat de volgende vlucht 11 uur duurde. We hebben iets gegeten, gedronken en naar het toilet gegaan aan de gate van Madrid om te vertrekken naar Peru (Lima).  Het vliegtuig was heel proper en je had genoeg plaats. We hebben enkele West-Vlaamse woordjes geleerd en we hebben veel gelachen. Ik heb een heel klein beetje kunnen slapen maar men rust werd verstoord door een onnozel kindje dat persee de hele vlucht moest wenen. Toen we toekwamen in Lima zijn we door de douane gegaan en daarna hebben we enkele uurtje moeten wachten in de luchthaven op ons vliegtuig. Momenteel zit in nog in het vliegtuig naar La Paz! Nog een uurtje vliegen en dan ben ik er! Ik ben niet echt zo moe maar ik denk dat ik deze avond het wel moeilijk zal hebben om men ogen open te kunnen houden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten